Velkommen

Denne blog er kun med salg af mine brugte scrapting og andet, der er også helt nye ting til salg, som aldrig har været brugt eller pakket ud, alt dette vil blive noteret i begyndelsen af beskrivelsen.

Finder du noget, du gerne vil købe, sender du mig bare en mail.
jensen(a)willsen.dk
(erstat (a) med @)
Skriv BLOGSALG i emne-feltet i mailen.
Alle bestillinger behandles i den rækkefølge de indkommer på mails.

De viste varer er uden porto, denne betaler du ved siden af.
Betaling kan foregå med Mobilepay, gennem Paypal eller via Bankoverførsel.
Nævn i mailen hvilken betalingsform du ønsker.

Varerne sendes så snart jeg har registreret betalingen.

Du kan navigere dig gennem menuen i sidebjælken.

Det skal lige nævnes, at jeg ikke er ansvarlig for postens behandling af pakker, jeg sørger for ordentlig indpakning og håber varen når sikkert frem til dig.

Vil du se detaljer af de viste varer skal du bare klikke på billedet for at få et stort billede :)

Note: at der står reserveret ved en vare, betyder ikke den er solgt endnu, så snart du skriver til mig, at du ønsker at købe en vare, sætter jeg reserveret på den, når jeg registrerer betalingen er varen solgt og fjernes helt fra bloggen/shoppen, hvis den ikke sælges alligevel, fjernes reserveret selvfølgelig og den fortsætter med at være til salg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar